Моральне виховання


1700 гривень – і ніяких прогулів!!!
   Давайте звернемось до нормативно-правової бази. Сімейним кодексом України, стаття 150, передбачено, що батьки зобов'язані забезпечити здобуття дитиною повної загальної середньої освіти, готувати її до самостійного життя. Стаття 29 Закону України «Про загальну середню освіту» передбачає, що батьки або особи, які їх замінюють, зобов’язані забезпечувати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за будь-якою формою навчання. Таким чином, якщо батьки допускають прогули своїх дітей, то вони не створюють їм належні умови для здобуття повної загальної середньої освіти, а відповідно, не виконують деякі обов’язки щодо виховання дітей, зокрема, обов’язки, передбачені статтею 150 Сімейного кодексу України та статтею 29 Закону України «Про загальну середню освіту»
   Вищенаведені висновки вказують на те, що батьки вчиняють адміністративне правопорушення, передбачене статтею 184 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме, ухилення батьків або осіб, які їх замінюють, від виконання передбачених законодавством обов’язків щодо забезпечення необхідних умов життя, навчання та виховання неповнолітніх дітей. Санкція даної статті передбачає адміністративне стягнення у вигляді накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто від 850 до 1700 гривень. У відповідності до статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення протокол про адміністративне правопорушення, передбачене статтею 184, складають уповноважені особи органів внутрішніх справ України, тобто Національної поліції.
   Тому алгоритм дій має бути наступним:
1) Класний керівник помічає, що деякий учень прогуляв значну частину уроків.
2) Класний керівник дзвонить за телефоном 102 і повідомляє про це (головне не треба боятись, адже поліція – це не вороги, поліція покликана допомагати людям).
3) До навчального закладу приїжджає поліція і на основі записів у класному журналі в розділі «Облік відвідування» складає адміністративний протокол на батьків того учня за статтею 184 КУпАП.
4) Поліція передає цей протокол до загального місцевого суду.
5) Загальний місцевий суд на основі протоколу призначає адміністративне стягнення батькам у вигляді накладення штрафу в розмірі 1700 гривень.
   Запропонований мною алгоритм дозволить класним керівникам вирішити цю проблему всього лише одним дзвінком за номером 102, і їм не доведеться псувати свою нервову систему, постійно переконуючи батьків у чомусь.
  А якщо батьків це вдарить по гаманцю, все-таки 1700 - це немала сума, то, можливо, у свідомості батьків, а потім і їх дітей щось зміниться.


Моральне виховання — це виховний вплив школи, сім'ї, громадськості, що має на меті формування стійких моральних якостей, потреб, почуттів, навичок поведінки на основі засвоєння ідеалів, норм і принципів моралі та практичної діяльності.
Моральне виховання — дуже важка робота для вчителя, тому що не завжди збігаються вимоги школи і сім'ї, у суспільстві відбувається багато негативного, нелегко скласти програму виховної роботи, усе в ній передбачити і виконати. Крім того, виховання має внутрішні суперечності: не спрацьовує відразу зворотний зв'язок (результатів виховної роботи відразу не побачиш), виховання потрібно здійснювати за багатьма напрямами (розумовим, моральним, трудовим, естетичним, екологічним, правовим, статевим, фізичним тощо). І все це потрібно зробити вчителю.
Свідома дисципліна проявляється в суворому, неухильному виконанні суспільних принципів і норм.
Відповідальність — це якість особистості, що характеризується прагненням і вмінням оцінювати свою поведінку з погляду користі або шкоди для суспільства, порівнювати свої вчинки з пануючими в суспільстві вимогами, нормами, законами, керуватися інтересами соціального прогресу.
Обов'язок — це усвідомлена особистістю система громадських і моральних цінностей суспільства.
У школі учні вивчають свої права і обов'язки, правила поведінки в суспільстві, привчаються до порядку і дисципліни на уроках, дотримуються режиму праці і відпочинку в позаурочний час, застосовують самоврядування, громадську думку про дисципліну учнів, схильних до порушень дисципліни чи безвідповідальності, аналізують причини недисциплінованості. Ці та інші шляхи і методи сприяють вихованню свідомої дисципліни, почуття обов'язку і відповідальності учнів.
Посміхніться!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар